У Йосемітському національному парку (Каліфорнія, США) відкрилась кав’ярня Starbucks. Це перший заклад відомої мережі на території національного парку. Кав’ярня має дещо інший дизайн, зокрема ззовні відсутні будь-які рекламні матеріали.

Однак не всі сприйняли появу кавового гіганта позитивно. Активісти висловили незгоду та почали збір підписів проти закладу на території національного парку. На сайті www.change.org з’явилась петиція під назвою “Stop Starbucks in Yosemite”, яка зібрала понад 25 тисяч підписів.

Голосування проти Starbucks на сайті www.change.org

Зміст петиції звучить наступним чином

Мультинаціональним корпораціям не місце в наших національних парках. Відкриття Starbucks у Йосемітській долині відкриває двері для подальшого надмірного розвитку мережевих компаній. Парк втратить свою унікальність та не відрізнятиметься від хаотичного комерційного мегаполісу.

Подібні проекти мають обговорюватись на громадських слуханнях. Якщо й будувати щось подібне на території національного парку, то в умовах прозорості та конкуренції. Чому б не надати перевагу котрійсь із місцевих компаній?

Не зважаючи на спротив громадськості Starbucks все ж відкрили заклад і його вже можна знайти на сайті компанії. Також мережа похвались тим що будівля відповідає всім нормам LEED сертифікації (зелене будівництво).

Нова кав’ярня на сайті Starbucks

Таким чином виник новий прецедент, коли відома корпорація з’явилась на території національного парку. Це в свою чергу може мати цікаві наслідки: додаткові фінанси для парків з одного боку, або ж навпаки, деградацію природоохоронних територій в сторону комерційності та однотипності з іншого. 

Вигляд нової кав’ярні в національному парку Йосеміт

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *